Vecka 1

Hej hopp! Nu har skolan börjat igen, jag började i måndags - den femte och är avundsjuk på alla er där hemma som inte behövde börja med en femdagars vecka. Dessutom har jag två böcker att läsa ut under veckan. Har haft fyra månader på mig men såklart är jag ju ute i sista sekunden. Hittade ljudboken på "twelve years a slave" vilket är bra då jag inte behöver läsa längre MEN jag kan istället se hur många timmar jag har kvar. Sex och en halv... Får nog skynda på lite. 


Målade naglarna idag också, ett nagellack jag fick från Helena i julklapp. OPI "red fingers and mistletoes" Love it! 


stalkisen

styrkekramar för böckerna ärligt det suger lider med dig!!

Svar: Jaa och på fkn engelska vill dööö
Hanna Leinonen



URL: http://unicornpeace.blogg.se/


Helena

kul att du gillade nagellacket !
Love you 💛

Svar: Självklart, när det är du som väljer! ;) Love you too :*
Hanna Leinonen



URL:





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?