lördag söndag måndag

Hej, jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen under helgerna, är jag inte? Jag skrev ju i alla fall om i fredags, sen på lördagen åkte jag skidor med Bene, Emely och Karsyn. Det är det bilderna är ifrån. På lördagskvällen träffade jag Markus också, vi såg på film - som vanligt - ca det enda vi gör här. På söndagen chillade jag hemma en hel del sen gick jag och Benedetta på långpromenad och efter det såg vi på film (told ya det är det enda vi gör) med hennes vbror Beck och hans kompis Hans. Vi såg först taken 3 på bio och det var typ sämsta filmen ever, sen åkte vi hem till Bene och Beck och sov alla fyra där. Insåg i går att det bara kostar 63kr att gå på bio här plus man får ofta gratis popcorn om man går på de sena visningarna. Win, win! Idag i alla fall vaknade vi runt tolv då vi somnade runt fyra tror jag. Jag och Bene åkte och köpte glutenfri mjölmix och sen bakade vi kakor. Vårat senaste project i vår ceramics class var att göra en tekanna med matchande mugg så vi ska ha te-party i skolan imorgon och Bene hade erbjudit sig att baka kakor och jag hjälpte ju såklart till. Om ni inte förstod det så var vi lediga idag (måndag) pga "Martin Luther King Day" eller nåt sånt, vad det nu betyder...? 
 
Nu måste jag sova, klockan är snart halv tolv! Hoppas eran helg och måndag var superbra, så hörs vi i morgon igen! 
 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?