freaky friday

Hey lovers! Hur är läget? Min fredag har var toppen! Vi slutade skolan 1.40, eraly out dagar är vad jag lever för ärligt. Vid två hade vi klädprovning inför cinderella och det tog ca forever. Här är Penny och jag i våra klänningar. Hon spelar en av styvsystrarna. Och sen min klänning som inte är till balscenen utan när vi bara ska sjunga. I love'em!
Sen hämtade Kegan oss, den lilla skiten tog sitt körkort igår.. hallå?? Han är ju min LILLEbror.. Hur som vi tänkte baka saffranskakan igen och det slutade såhär:
Vet inte vad vi gjorde fel hahah men vi fick oss ett gottskratt i alla fall, såhär skrev Kevin på facebook "Hanna Leinonen and Benedetta's attempt at a saphron cake tonight. Cake itself may have been a bust but it was good for a lot of laughter on a Friday night". Fick lite dåligt samvete för vi behöve åkta typ tio minuter senare så vi kunde inte hjälpa till att städa upp... Vi åkte i alla fall tillbaka till skolan för att se på basket och Nicole som är cheerleader. 
Basket selfie med Bene och Karsyn
 Förresten har mitt öga sett ut såhär hela dagen:
Hoppas det blir bättre för jag kan inte komma på vad det är ifrån. Jag började använda en ny mascara i förrgår kanske är allergisk mot den eller nåt. We'll see. 
 
Ha en bra lördag kära vänner! 
Kramisar
 
 


Mamma

Oj - vad hände med saffranskakan? För mycket bakpulver? Ni kanske tog 2 msk i stället för 2 tsk?😃. Och hur är det med ögat? Såg inte bra ut.... Hoppas det ordnat sig! Kram



URL:


Eva L

Låter roligt. Jag var också med i kören på en musikal när jag gick i high school. Några mammor sydde upp likadana klänningar till alla i kören och vi blev riktigt fina. Kul minne! :-)



URL:


stalkisen

ALLTSÅ DU ÄR SÅ SNIGG I KLÄNNINGEN!!!! den andra klänningen var också jättefiiiiin!!!!! vad ska du vara för nåt?? pussokram

Svar: Taaack bby! Jag ska inte vara något alls, bara sjunga i kören och dansa i balscenen!
Hanna Leinonen



URL: http://unicornpeace.blogg.se/





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?