femtonde januari

"I should probably write something on my blogg, shouldn't I? I can't really think of what though..." - Jag nyss.
 
Så jag får väl skriva lite blandat helt enkelt.
 
Igår fick vi reda på Cinderella som sagt och jag och Bene ska vara med i kören och sjunga alla sånger samt dansa i balrumsscenen. 
 
Tididigare i veckan tog vi utbytisar gruppbild till the year book; såhär såg dem ut. Vi valde den översta. 
 
Kan vi prata om hur brun Marcello blev efter en jul i mexico? Och varför jag alltid håller mina händer sådär på helkropps bilder? 
 
Idag efter skolan fick vi skjuts hem från en tjej i Benes matteklass för hon skulle hämta lite saker hemma hos Bene. Hon hade en liten chihuahua bebis! Titta vad söt! 
 
Sen hände jag hos Bene tills åtta ungefär för min familj var inte hemma innan dess. När jag kom hem städade jag mitt rum och min garderob. Att hålla ordning på kläder är inte rikigt min grej... Skrev i kapp min dagbok också. 
 
Nu ligger jag i sängen och ska snart ta en dusch. Kegan tog sitt körkort idag!! 
 
Hoppas ni alla har en bra dag, kramisar! 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?