We need to talk...

Hej världen, 
 
Jag har en liten fråga! Jag har ju som ni märkt kommit av mig lite med bloggandet och känner att jag inte rikigt uppdaterar så ofta som jag brukade göra. Tycker helt enkelt att jag inte har så mycket att skriva om på veckodagarna. Men jag undrar ändå, vill ni hellre läsa "Hej, idag var jag i skolan, på teatern och sen åt vi pasta till middag, nu kollar jag på tv" - inlägg än inget alls? Eller vill ni typ läsa "beställde detta smink igår, köpte det här" - inlägg eller inget alls?

Kommentera gärna vad ni tycker, det skulle göra mig glad att få lite åsikter. Känner att min blogg bara blir tråkigare och tråkigare. 
Dagen till ära får ni en gammal bild på mig och Emma då det är hennes artonårsdag idag! Den här bilden är tagen för fem år sen idag, vet inte när vi blev så gamla ens? Känns som igår vi gick i femman/sexan och umgicks varje dag och hade bestämmt hos vem vi var beronde på vem som slutade först och så satt vi och väntade på varandra i varandras skolor. Det var tider det, kul att Emma tar studenten om ett år liksom HJÄLP snart går vi väl i pesion också. 


empem

alltså suger så har inga tips på vad du kan blogga om elr så men för mig spelar det ingen roll vad du bloggar om blir bara glad när du bloggat! men om du inte har lust/inte orkar att blogga så behöver du ju inte skriva inlägg "bara för att" ifall du inte vill, men alla inlägg är bra inlägg<3333333

Svar: <33333
Hanna Leinonen



URL: http://unicornpeace.blogg.se/





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?