Ugg austrailia

Förra helgen när jag och Benedetta hade vår shoppingdag i Boise gick vi in på Dillard's och det slutade inte bättre än att jag kom ut med de här godbitarna. Har använt dem varje dag sen dess. Tror inte jag har ägt ett par skönare skor, varför har ingen övertalat mig att köpa ett par Ugg's förut? De kommer hålla mina fötter varma i vinter och förhoppningsvis många vintrar framöver. (Jag köpte till och med produkter till dem, har aldrig hänt förut - hoppas det var värt det.)
 
 
 
 
 


Jessica

Sjukt sköna men också väldigt fula, haha!

Svar: Alla har dem här, vet inte om folk tycker dem är snygga? Jag tycker inte det men eftersom alla har dem bryr jag mig inte, haha! :)
Hanna Leinonen



URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?