I'm alive!

Jag lever, jag lovar! Men precis som ni inte alltid har tid att läsa har inte jag alltid tid att skriva. Tänkte ge er en helguppdatering. I fredags sov jag hos Benedetta igen för min familj var iväg (ja, självklart fick jag följa med om jag ville men 10h i buss är inte min grej) Marcello och Markus var med oss också, för en gångs skull - vi umgås inte alla fyra så ofta - men i fredags var de våran three months anivarsary så det var kul att alla kunde. Vi firade med filmkväll, såg frozen och pojken i randig pyjamas. 
Bergen i bakgrunden<3
 
I lördags gick jag och Bene upp relativt tidigt - åt frukost och sen gick vi in till centrum för att skriva ut bilder. Det var strålande sol och typ -5C. Underbart snö väder! När vi kom hem igen började vi våra scrapbooks! Hann göra sex sidor så det var en bra start tycker jag. 

På kvällen hade vi filmkväll igen, den här gången med Alex. Vi såg Divergent (äntligen) superbra film! 
 
Natten mellan lördag och söndag Skypade jag med mamma och pappa. Ville hinna med ett samtal innan mammi åkte iväg till Kina så det fick bli en lite knasig tid. Hur som vaknade jag rätt sent idag pga det, när jag hade ätit frukost åkte vi och hyrde mina skidor. Fick med mig stavar och en pjäxa hem det andra blir klart imorgon. 

Pjäxan är ingen skönhet direkt men skidorna var snygga! (Inte för det spelar någon roll...)
 
Sen kom Benedetta hit igen och vi pluggade tillsammans. Till kvällsmat gjorde jag svenska pannkakor. De blev svarta för vi använde bovete men de vart goda! Nästa helg har jag och Peggy bjudit in till "Afs before thanksgiving potluck" och då ska jag göra köttbullar. 
 
Nu måste jag sova! Hoppas ni också hade en bra helg! 



Susanna Maria J

Wow vilken fräck bild den översta var med bergen i bakgrunden!!



URL: http://oslofru.com/





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?