Bläää

Ni vet den där veckan innan lov (thanksgiving nästa torsdag) när ALLA skolarbeten ska in samma vecka. Den veckan har jag nu. Trodde inte jag kunde få så mycket här pga mitt lätta schema men det har jag fått äta upp den här veckan. Skrev pårikigt nyss ett sms till Bene med texten "Vi har inte hängt med varandra efter skolan på tre dagar, tror det är rekord sen skolan började! Jag saknar dig!" Håller på att förvandlas till Nelson Mandela så mycket jag läser och skriver om honom. Oh well, på fredag väntar Hunger Games Mockingjay del 1 på bio och på lördag har Peggy och jag bjudit in alla AFS'are till potluck samt ska ha skypemöte med bästa Emma på söndag så måste stå ut två dagar till, bara två dagar till! Nu ska jag göra te och skriva en haiku dikt om Nelson Mandelas liv i fägelset. 
Här får ni en bild från slutet av mars som Johanna tog på mig för att publicera i skoltidningen. Jösses vad jag och allt runt om kring mig har förändrats sen dess. 
 
PS. Förresten alla Elisabeth:or som läser min blogg, vet att ni är minst tre-fyra stycken, Grattis på namnsdagen! (Fast ni läser nog det här dagen efter...)





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?