My christmas so far

Som vi alla vet var det ju julafton igår. På dagen hände inget speciellt, Ashton och Peggy jobbade och Kegan var och åkte skidor. Sen däremot frammåt kvällen åkte vi upp till Sun Valley för att kolla på isshow, isskulpturer och fyrverkerier. 
 
 
 
 
 
Sen när vi kom hem åt vi bakad potatis och så fick vi öppna två presenter på kvällen. Vi alla fick varsin pyjamas som vi har chillat runt i hela kvällen igår och morgonen idag och så fick vi varsit ornament att hänga i granen. 
 
 
I morse skypade jag med min familj och sen åt vi cinnamon rolls och öppnade julstrumpor. 
 
Efter frukosten öppnade vi de andra paketen och då fick jag ett annat ornament av min host farmor och farfar. Och en hel del andra saker från andra personer. Nu ska jag snart göra risgrynsgröt till lunch och ta en dusch. Vi ska nog se på Änglagårds-triologin senare för mamma skickade över den och sen kommer en av Peggys kompisar över för att fota oss. 
 
Jag har såklart filmat en hel del så se fram emot det! God jul och gott nytt år! 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?