mitt hem

Fick en kommentar från min kära Marion för några dagar sen där hon bad om bilder på mitt hus/hem. Hade totalt glömt att lägga upp det så här kommer det! Huset från utsidan från höger:
Huset från vänster:
Hallen när man gått in:
Till höger från hallen, tv-rummet: 
Andra sidan av tv-rummet, matsalen:
Köket:
Till vänster från hallen:
Mitt och Kegans badrum:
Kegans rum och garaget är typ mitt emot badrummet:
Tvättstugan till vänster, mitt rum och gästrummet:
Gästrummet, kontoret, pysselrummet vet inte vad de kallar det. Sängen är vanligen i väggen. 
Gästrummet och Peggys och Kevins sovrum:
När man går ut från matsalen:
Lilla skjulet:
Och så huset från baksidan:
 
Ni förstår säkert att jag inte kunde fota mina föräldrars och Kegans sovrum men hoppas ni får en lite bättre bild i alla fall! Nu åker jag till Boise med Peggy! 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?