Måndag måndag

Jaha då var det måndag igen och jag inser att jag inte har bloggat på superlänge igen. I fredags åkte jag till Boise med Peggy på morgonen och vi shoppade endel och sådär. Sen på eftermiddagen åkte vi och hämtade Kegan på hans robotics tournament så då fick jag (äntligen enligt Kevin) se hur det gick till. Inte så intressant. På kvällen åt vi krabba och sen sov vi på hotell. På lördagen shoppade vi lite mer och sen hämtade vi min hostsyster Ashton på flygplatsen. Sen åkte vi till Taget och sen hem. På target köpte vi de här chipsen. Största besvikelsen i livet. 
 
På söndagen chillade vi hemma på förmiddagen och klädde julgranen och sådär, sen på eftermiddagen gick jag, Peggy, Ashton och Bene på balett. Nötknäckaren. Har aldrig sett balett förut, det var intressant. 
 
Sen idag var jag ju såklart i skolan. På kvällen kollade vi på vinterkonster igen, den här gången skolans orkestrar. Vi är rätt duktiga på musik här. (Vi som i min skola alltså) Vi vann "best communities for music education" både 2013 och 2014. 
 
 
Nu måste jag sova! Fast eftersom Ashton är hemma kör hon mig till skolan nu så Kevin kan cykla, vilket han är väldigt glad över, så nu behöver jag inte vara i skolan kvart i åtta när vi börjar nio. En timmes sovmorgon i morgon och på onsdag! Yey! 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?