carepacket

Ibland undrar jag hur min mamma kan veta hur jag mår utan att jag ens pratar med henne. Sent i söndagskväll för mig när det hade blivit måndagsmorgon hos er läste jag så himla många tweets om "Jaa det är äntligen första december! Världens bästa månad! Jag ska mysa så mycket med min familj och mina vänner och gå på julmarknader och äta pepparkakor och tomtegröt och dricka så mycket julmust och glögg." Och hela söndagen hade det bara vart massa sånt på instagram och twitter om advent så jag saknade Sverige så mycket och skrev själv den här tweeten. Sen kollade jag på julkaldern innan jag somnade. 
 
Jag vaknade på måndagsmorgonen sen utan att tänka mer på det där, jag har bara mina downkvällar ibland men tänker aldrig på det på morgonen när jag vaknar sen. Hur som kom jag hem idag, två dagar senare till ett JULPAKET! Mamma hade skickat allt detta! 
 
Så nu sitter jag på mitt golv, dricker glögg (te), äter tomteskum, lyssnar på julmusik och undrar hur i hela friden mamma visste att jag saknade Sverige extramycket just nu? Så himla bäst är hon! Observera att vykortet är en adventskalender på framsidan! Min enda i år..
 
Tack så mycket mamma! och HAPPY HOLIDAYS på er! Det har jag hört att folk säger till varanda här, nu när det är för sent för happy thanksgiving men lite tidigt för God Jul. Har vi något sånt man kan säga innan jul? Jag vet att efter jul kan man väl säga God Fortsättning men har vi några bra att säga nu i början av december? 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?