Kvällen som vi nästan dog.

Vi gör inte så mycket här i fjällen förutom att åka skidor. Ikväll var vi dock med om något mycket spännande! Emma och jag råkade ut för något mycket hemskt som efter ett tag visade sig att det inte var så hemskt. 

Emma och jag bestämde oss för att åka pulka.

 Men efter ett tag träffade vi en snäll varg som jag fick rida på.

 Men vi blev lite rädda när vi träffade en häxa. 

Hon försökte koka mig.

 

Men jag sparkade henne i ansiktet och räddade mig själv. 

Emma höll på att bli uppäten av en björn.

Men blev räddad av dessa gangsters. 

 Hon blev kär i en av dem.

 Och jag lugnade ner vargen igen. 

 

Slutet gott, allting gott. 

(Halvtaskiga bilder men hoppas ni överlever)

 

Kärlek /MissLeinonen






Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?