Början av lovet

Så Fredag, Lördag och Söndag har nu passerat. I Fredags hade vi kort dag i skolan. Jag började dagen i biblioteket såhär ser dörren in dit ut: 
Fick en mini candycane för bibliotikarien tyckte jag såg så ensam ut. (Jag kommer till skolan 30 min innan vi börjar)
Sen fick jag kakor av de på kontoret som tack för min hjälp under året. Dock att jag inte kunde äta dem haha. 
Eftersom vi slutade tidigare åkte jag och Markus skidor tillsammas efter skolan. Det har snöat verkligen hela helgen sen fredag morgon och såhär såg det ut att åka skidor i fredags. 
Sen på kvällen åkte vi hem till en familj som alltid har en stor julfest och körde julklappslekar, kollade på julfilmer och sådär. Spelade old-school tvspel också! Ascoolt! Jag vann 500 bitars pussel i julklappsleken...
 
 
Och såhär såg det ut att åka skidor på lördagen:
 
Så jäkla dimmigt och snöigt och jag vet inte vad så vi fick åka skitlångsamt för att inte dö typ. Men det var kul med all lössnö! På kvällen såg vi på Pokémon, Hansel & Gretel och sen någon julfilm hemma hos Markus. 
 
Idag har jag bara chillat hemma och ätit alldels för mycket godis. (Insåg att jag har gått ner i vikt? Alla säger ju att man brukar gå upp i vilkt som tjej på utbytesår i USA så tänkte att lite godis är ju inte fel haha)
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?