Årsresumé del 1 - Listan.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

- Jag åkte som utbytesstudent till USA. Det händer bara ett år i livet.

 

Har du några nyårslöften?

- Hittade några på tumblr som jag tyckte var bra


"Learn to unapolgetically say no"
"Read, read, read, read, read"
"Pick up your camera"
"Appreciate every sqare centimeter of your body"
"Don't give a shit about what others think of you"
"Be patient and thankful"
"Write more, Write about everything" 

 

Bästa köpet?

- "Travel is the only thing you buy that makes you richer" 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, och tur är väl det. 

 

Vilka länder besökte du?

- Sverige, spanien och USA. 

 

Vad var sämst?

- All saknad.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare tror jag.

 

Favoritprogram på TV?

- Ser aldrig på tv, men Dexter på netflix. 

 

Bästa minnet från 2014?

-  Att dansa och gråta med Emma när Håkan Hellström kom ut på scenen under Maggios spelning på bråvalla och de sjöng Hela Huset tillsammans. 

 

Vad ser du mest fram emot med år 2015?

- Att resa och att börja tvåan. 

 

Vad önskar du att du gjort mindre? 

- Oroat mig och twittrat. 

 

Bästa boken du läste i år? 

- Alltså. För tre år sen hade jag kunnat svara på den här frågan, men i år tror jag inte jag har läst ut en enda bok. Så himla dålig är jag. 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

- Att jag fick ett (sommar)jobb. Livet som tonåring. 

 

Största misstaget? 

- Just nu är det enda jag kan tänka på att jag har två böcker att läsa ut till den 5:e Januari. Så att jag inte började läsa dem tidigare. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? 

- Antaglien kläder, har ingen aning faktiskt. 

 

Något du önskade dig och fick? 

-  Behålla skoldatorn över mitt usa år haha. 

 

Något du önskade dig och inte fick? 

- En ny mobil, hur ytligt det än är. 

 

Mest stolt över? 

- Att jag åkte iväg som utbytesstudent. 






Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?