Lördag fjärde januari 2015

Igår åkte jag skidor med Kevin (hostdad) för första gången. Benedetta var med oss också. Men det var kul att äntligen få åka med Kevin och få lite tips på hur man åker snabbt i puckelpistar haha. Han var skidlärare förut. När jag kom hem fick jag snabbt duscha och göra mig i ordning för sen åkte jag på teater med Benes familj. "Peter and the starcatcher" vilket var typ om hur Peter Pan kom till Never Never Land och varför han aldrig växer upp. Har hört förut att det är för att han är död, och hämtar andra döda barn och never never land är himlen typ, men så var inte den här verisionen vilket var bra. Hur som senare på kvällen hade vi spelkväll med familjen för det var Ashtons sista dag hemma, jag förlorade alla spel haha. Det är inte rättvist att spela ordspel när jag måste tänka svenska/egelska. 
 
 
 
 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?