Årsresumé del 5 - tiden i USA

Sista årsresumén tills december! Jag slog ihop hösten och vintern och gjorde en tiden i usa del i stället. Som vanligt är det inte säkert att det är helt i rätt ordning men så gott som. 
Precis när jag och Lina från Frankrike hade landat. 
Jag började med xc nästan direkt
Välkomstmiddag för alla oss i Hailey.
Min första raftingtrip.
Vi kollade på massa häst och vagn under vagnon days.
Åkte på bob firman med xc laget.
Homecoming.
Första orientation-camp med alla Idaho Afs:are.
 
Kollade på hundratals får under trailing of the sheep med mina fina italienare. 
Åt brunch på coolaste stället.
Hängde med Benedetta i Ketchum.
 
Firade Halloween.
Köpte uggs. (Ja, de är värda en plats i en årsresumé - har använt dem varje dag sen dess.)
 
Åkte pulka.
Åkte skidor.
Snööö.
Gick på ugly sweater party.
 
 
Firade jul.
 
And that's about it. Halva min tid här har snart gått. Vet inte riktigt vad jag känner om det, har någon slags omvänd hemlängtan och vill inte alls tillbaka. Men har ca 22veckor att försöka ändra den känslan haha. 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?