I'm busy doing nothing at all

Hej! Jag har tusen inlägg planerade men att ta bilder och skriva dem verkar vara en alldeles förstor ansträngning för mig då de aldrig kommer. Dock har jag lovat mig själv att skriva dem imorgon och sen tidsinställa dem under veckan så ni inte får alla på samma gång! Just nu sitter jag på mitt golv och dricker te. (fun fact: i början av min tid här frågade min värdfamilj om jag ville ha ett skrivbord men tackade nej då jag inte använder det jag har i Sverige till att plugga/sitta vid utan bara som avlastningsbord. Jag sitter alltid på sängen eller golvet.) Jag ville bara kika in här och säga att jag lever samt att jag har flera inlägg planerade den här veckan! 
Stora temuggar i famijen Lupton! 
 
Idag var första riktiga höstdagen här i Hailey, det har regnat konstant hela dagen och jag har gått omkring och frysit i huset. Är så glad över mina nya tofflor som jag fick hem förra veckan. Beställde dem samtigt som en ny ryggsäck från vans. Bästa impulsköpet ever. 
Dessutom heter dom Nordic slippers på vans hemsida och en är ju nordic, eller hur? 
 
Idag säger vi också ett stort Grattis på födelsedagen till min kära farfar hemma i Sverige! Jag hoppas att du hade en bra dag! Jag tänker på dig varjde dag när jag får förklara att "mitt efternamn är inte Svenskt, det är faktiskt Finskt. Min farfar och farmor är där ifrån."
 
 
Vill även meddela att Peggy har flera plommonträd på sin förskola och att hon har tagit hem massa till oss! Det är så gott! Blir lite ledsen när jag tänker på att vårt plomonträd hemma har dött. Vi måste försöka odla ett nytt känner jag! 
 
Nu ska jag läsa igenom min historia läxa en gång till innan jag lägger mig! Till er säger jag godmorgon och ha en superbra måndag! Jag vet att ni skolungdomar i norrköping också bara har en tredagarvecka framför er! Helt knäpp egentligen att jag är 7782 km hemmifrån (enligt den HÄR sidan - vet inte om det stämmer) men vi har studiedagar samma dagar. Ta vara på långhelgen kära ni, det ska jag göra med en AFS-träff. Kram
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?