Torsdag kväll

Idag efter skolan hade jag en händelserik eftermiddag. Först gick jag på Zumba med Benedetta. Det var kul men jag tycker det är svårt att röra armarna och benen samtidigt. Får köra fler torsdagar så jag lär mig haha. 
 
Efter det gick jag hem och provade min halloween sminkning för imorgon. Här är vissa utkläda även i skolan så jag och Bene tänkte va det då vi åker till Boise efter skolan (3.30) och det tar 2.5h dit och festen börjar 6 så vi kommer inte ha tid att fixa oss innan, så istället kommer vi träffas vid sju imorgon och fixa oss före skolan. 
 
Preview! Gissa vad jag ska va? (Ska ha lösögonfransar också)

Precis när jag provat mitt smink ringer Peggy och ba "vi äter ute ikväll" så fick stress-ta bort allt. I alla fall så var det high school night på en resturang så vi gick dit och massa personer från skolan spelade och sjöng. Alla är var så himla duktiga! Benes nya hostbror spelade i ett band. Här är en bild på dem: 

Nu ska jag sova så jag kan ha världens bästa amerikanska halloween tomorrow! Puss och kram! 


Mamma

Ha så kul på Halloween Partyt i kväll! Kram



URL:





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?