Stor bråvalla inläget

Första dagen knäppte jag inte en enda bild vilket jag ångrar nu i efterhand. Men andra dagen kom jag ihåg att göra det, så vi börjar där helt enkelt. Vi träffades för mysfrukost hemma hos Jonna och för att göra oss i ordning tillsammans.

 

När vi kom fram till Bråvalla började det åska och regna otroligt mycket så vi blev fast vid den enda scenen med tak. Där lyssnade vi på Stu Larsen och väntade ut regnet. Sen var det Daniel Adams-Ray, Passenger och Movits! som gällde. 

 

Efter det ringer jag den här tösen som säger "Håkan kommer gästa Maggios spelning" och jag springer. Jag springer så fort jag kan, trycker mig genom folkmassan tills jag kommer fram till Emma och sen väntar vi. 

 

Några minuter efter kvart i tio kliver Veronica Maggio ut på scenen och här börjar dom bästa sjuttiofem minuterna på hela Bråvalla. Jag skriksjunger med i alla låtar och skrattar åt hur jag låter och att allt är så fint. 

 

När Håkan sen kommer brister allt och jag bara gråter och gråter och gråter och det var så fint och jag var så glad glad glad! 

 

Sen träffade jag Sara och Julia igen, vi fick fina armband, väntade vid ett parisehjul och tog bilder i en spegel. 

 

Sista dagen regnade det också och här är hela gänget i likadana regnponchos. 

 
Bastille spelade, Laleh och Melissa Horn. Sen hände det inte så mycket mer sista dagen förutom att jag frös och bestämde mig för att åka hem tidigt. 

Tog den här bilden när jag kom hem. Trött och sliten. 

 

Har haft helt fantastiska dagar och Bråvalla - vi ses nästa år! 

Kärlek /MissLeinonen

 
 
 
 
 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?