REDIGERAD Min tid!

UPDATE: Nu då? Jag har ändrat html-koden så den står i Boise, Idaho, Usa. Hjälpte det??
 
Marion: Det skulle vara kul om du la in en klocka i menyn så man alltid kan se vad klockan är hos dig, kul att veta liksom. 
 
När jag fick den här kommentaren för snart två veckor sedan hade jag ingen aning om hur man la in en klocka i menyn, men det har jag tagit reda på nu så nu ska det finnas en digital klocka under mina instagrambilder i menyn. Dock måste ni svara på om den är i min tid eller i eran? På min dator är den i min tid men jag vet inte om den går efter vad datorn man anväder är inställd på för tid. Om den är i er tid är den ju inte till någon nytta. 
 
SÅ är klockan i min meny till vänster i er tid eller åtta timmar efter?
 

Det är inte heller säkert att den syns i mobiler eller surfplattor, och om den inte rör sig varje sekund så klicka på den så kommer den igång. 
 
 


Marion

Den visar svensk tid här



URL:


JESSIKA SOM SAKNAR DIG!

Den går rätt!!! :)) Hälsa din snygga kompis, skynda dig hem, DA Möte i morgon! :)



URL:


Esko

Hej,
Klockan visar vår tid, tyvärr inte så användbart för oss. Man får räkna 8 timmar bakåt i stället.
Kram



URL:


emmis

den är i vår tid ://///



URL: http://unicornpeace.blogg.se


Mamma

Måndag morgon - nu när du har gjort "update", så står det i din tid!! Klockan är 08.10 här och hos dig är den 0.10. Puss o kram

Svar: YEY :D
Hanna Leinonen



URL:





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?