Cross country

Hello! 
Just nu sitter jag och äter lunch och ska snart åka till cross country träningen. Egentligen är det tävling idag men jag fick inte åka då jag inte har vart på alla tränigar, en var fredagen när jag kom hit och en lyckades jag sova förbi (jetlag). Så för oss som inte har tio träningar är det inte tävling utan en ta-igen-missade-träningar träning som gäller idag så vi kan åka på nästa tävling. Igår hade vi pasta-kväll, vilket vi har innan varje tävling. Det var superkul och jag lärde känna många i laget mer än innan. Ikväll ska jag på konsert med en av killarna som inte heller får åka på tävlingen! Vi ska se The Head And The Heart, hans favortiband som jag aldrig har hört talas om föut. Men det blir nog kul ändå. 
Det här är i alla fall våra tävlingskläder! Linne, shorts, mjukisdress och en till långärmad tröja. Dom här kläderna lämnar man tillbaka när säsongen är slut, de används av olika personer varje år och luktar därför som de färglada västarna som man hade på idrotten/innebandyträningarna när man var yngre. BLÄ! Jag har i alla fall beställt ett set kläder som jag får behålla också för det tyckte jag kunde var kul att ha när jag kommer hem. 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?