outfits

Vi närmar oss Maj med stormsteg och då hoppas jag på fler varma dagar så man kan börja med barbent. Jag satte i hop två outfits till er, en lite mer till vardags och en lite mer till fest. Såhär vill jag gå klädd i maj. 

 

Allt här är från monki utom skorna som är från H&M. Det här känns som det skulle kunna vara en typisk måndagsklädsel för mig i maj, en klänning och hela outfiten är klar, sköna skor och solglasögon att gömma mina trötta måndagsögon bakom. Jackan har jag redan och en tröja i samma mönster som klänningen. Den tänkte jag visa er i veckan. 

 

Den här outfiten kommer från Gina Trocot och känns lite festligare. I maj brukar det bli vanligt med solkysst hud och då tycker jag inte det finns något finare än vitt och guld. Jag ska gå och kolla efter den där klockan snart. Behöver verkligen en klocka, känner mig så handikappad när det inte finns en klocka i rummet och jag inte får använda mobilen. 

 Hur vill ni gå klädda i Maj? Föredrar ni kjol eller shorts?

Kärlek /MissLeinonen






Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?