Önskerubrik: Smink jag använder

Från vänster till höger: L'oréal truematch powder foundation N3, L'oréal truematch foundation R2 C2, H&M eyebrown liner dark brown, Isadora build-up mascara extra volume 01, L'oréal miss manga mascara, Covergirl eyeshadow 215,H&M bronzing powder, Isadora perfect moisture lipstick 47, svart kajal som det inte står något påH&M eye liner pure white, Kicks eye liner stylo. 

 

Det jag använder varje dag är en foundation, ögonbrynspennan och båda mascarorna. Det andra använder jag bara ibland. Jag kan inte påstå att jag har några märkvärdiga sminktips, men jag har en rentvättad mascaraborste som jag använder att ta bort klumpar och sära på fransarna med och det kan jag rekommendera om man som jag är lite dålig på att ta mascara. 

 

Vad använder ni för smink?

Kärlek /MissLeinonen






Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?