Årsresumé 1 - vinter.

Jag har startat min gamla dator för att leta reda på lite bilder från året så jag kan skriva årsresuméer, är ute i sista stund som vanligt men ni får väl några i början av nästa år också. Tänkte göra en för varje årstid så här kommer Vintern 2013:

 

Jag firade nyår med världens bästa vän i Sälen och var jävligt snygg även i skidbacken.

 

Sen fyllde Emma 16 år och jag gjorde ett fint litet kalas för henne.

 
 

Här någonstans gjorde min pojkvän slut med mig vilket gjorde att bloggen stannade upp ett tag. Jag fick möjligheten att åka till fjällen igen med mina pinglor och sen kom bloggen i gång igen. 

 

På grund av min bloggpaus i februari har jag inte så mycket mer att dela med mig av från Vintern 2013, men på våren hände desto mer! 

Kärlek /MissLeinonen

 
 
 
 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?