Sista lägret 4.

Efter vi hade kollat på tigrarna gick vi och åt frukost vid ett fint berg, bästa utsikten i hela Kolmården enligt våra ledare. Dock kunde den vart bättre om det inte vart så mulet. 
Sen gick vi till tropikaret och kollade på massa äckliga djur. Krokodiler, ödlor, ormar, dödliga fiskar, rockor och spindlar. Det fanns även myror och maskar. Dock fanns det några fina djur också, surikater och apor. 
Surikat hög
 Jättegiftig ödla, sjukt söt! 
 Livs levande krokodil! Eller...?
 Giftig fisk, väldigt fin att kolla på dock. 
Kamelont 
 Efter tropikaret gick jag och några kompisar och köpte pomme. Inte för vi var hungriga utan för vi var sugna. Fuck beach2012! 
 Jag lyckades även lura min pojkvän min bror och min kusin att jag hade färgat håret rosa. Själv tycker jag det ser väldigt oäkta ut på bilden men alla vet ju att killar är lite tröja. 
 
 





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?