SIsta lägret 2.

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att alla i rummet ska bli klara så vi kan sova. Nyss såg vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette men bra va den. Innan det var vi på dop, som ni säkert vet måste man va döpt för att få konfirmera sig och min fina vän Marion va inte döpt. Här är sista bilden som togs på henne som odöpt, tror ni man ser någon skillnad?
Djurparken va stängd när vi gick till platsen där dopet skulle va och jag har aldrig sett djuren på så nära håll, aldrig så vakna och sociala! Och jag har vart i djurparken många gånger !
Sen har vi provat våra kopor inför konfirmationen också, sjukt fula! Det finns grymt mycket snyggare hals/krage
 Vi har "kollat" på lejonen idag! Eller kollat och kollat, förs kollade vi på tomma burat och rått nystyckat kött, sen skulle vi kolla på lejonen men dem kom inte, så är det ibland när man inte har tränat djuren. Tyvärr. 
inga lejon, men strutsar! Strutsar är bra konstiga djur!
Nu ska jag sova! Imorgon ska jag berätta om den fina giraffdelfinen!





Namn:
 

Mail:


Hemsida eller blogg:


Skriv din kommentar här:


Spara?